.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک نیمه سنگین در محور رشت‌ ـ قزوین

 فرمانده پلیس راه گیلان از برقراری ترافیک نیمه سنگین در محور آزادراه رشت‌-‌قزوین خبر داد.

 

به گزارش شمال نیوز مجید جمشاد امروز در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به بازگشت مسافران و آغاز دور دوم سفرهای نوروزی به گیلان اظهار داشت: در حال حاضر تمام محورهای استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی، افزود: با توجه به بازگشت تعداد زیادی از مسافران نوروزی و ورود بسیاری از آنها به گیلان در محور آزاد راه رشت‌-قزوین با ترافیک نیمه سنگین مواجه هستیم.

این مسئول، با بیان اینکه روز گذشته 25 هزار خودرو وارد گیلان شدند، خاطرنشان کرد: در همین مدت 17 هزار خودرو نیز از استان خارج شدند.

وی، درباره وضعیت تصادفات رانندگی در جاده‌های استان ابراز داشت: در پنج روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل، در بخش کشته‌های تصادفات رانندگی تعداد دو نفر کاهش و در بحث مجروحان هشت نفر افزایش داشتیم.

به گفته وی، روز گذشته 15 فقره تصادف رانندگی در گیلان رخ داد که 17 نفر مصدوم شدند.

جمشاد با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیان داشت: رانندگان در تمام محورهای استان از عجله و شتاب خودداری کنند.

وی، با اشاره به مسافرت تعدادی از مسافران به نقاط کوهستانی استان اذعان داشت: برای آگاهی از وضعیت هوای کوهستانی استان از طریق پلیس راه جویا باشند.

فرمانده پلیس راه گیلان با تصریح بر اینکه برای عبور از نقاط کوهستانی مسافران باید نکات ایمنی را رعایت کنند، افزود: برای رانندگی در محورهای کوهستانی نیاز به صبر و حوصله و پرهیز از شتاب است ضمن اینکه لوازم گرمازا نیز همراه خود داشته باشند.

وی، محور آزادراه رشت‌-قزوین، آستارا و چابکسر را شلوغ‌ترین محورهای استان نامید و از رانندگان خواست با رعایت حق تقدم و پرهیز از سبقت و سرعت غیر مجاز رانندگی کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.